10 jaar N-VA aan het roer in Arendonk

Op 10 februari 2023, over deze onderwerpen: Evenementen N-VA Arendonk

Op zondag 14 oktober 2012 stemde de Arendonkenaar N-VA tot grootste partij van de gemeente. Sindsdien vormen wij de grootste bestuursploeg, onder leiding van onze burgemeester Kristof Hendrickx.

Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum bracht onze partij een boekje uit met een overzicht van alle realisaties van de voorbije jaren. “Bovenaan staan de bouw van onze twee gemeentelijke basisscholen en de uitbouw van het sportpark Heikant met een kunstgrasveld, groene voetbalterreinen, een professionele atletiekpiste en binnenkort ook een nieuwe sporthal”, zegt voorzitter Scott Verachtert. “Ook hebben we fors geïnvesteerd in fietspaden, wegen- en rioleringswerken, extra blauw-groene aders, een vernieuwde gemeentelijke werkplaats en een nieuw recyclagepark.” Ook alle bestuursleden en mandatarissen van N-VA Arendonk worden in het boekje nog eens extra in de kijker gezet.

Omdat het dinsdag 14 februari ook Valentijn is, ontvangen alle inwoners behalve een boekje ook een chocolade hartje in hun brievenbus. Deze traditie viel de voorbije jaren wat in het water vanwege corona, maar pikken we met veel plezier weer op!